Windhoek

Ons verhaal

Windhoek is opgericht door Niels Meijerink. Opgegroeid aan het strand in Noordwijk en van jongs af aan al op het water te bekennen. Niels heeft diverse water sporten begeleidt, van duiken, golfsurfen maar vooral zijn PASSIE KITESURFEN. Na jaren als kite instructeur te hebben gewerkt, besloot hij om zijn eigen school de starten. In de Afrikaanse zon. Onder het genot van een Windhoek biertje op de kitespot in Kaapstad, Zuid-Afrika, werd Windhoek een feit; Een kitesurfschool waar het draait om PASSIE en PLEZIER!

Coach achtergrond

Naast kitesurf instructeur, is Niels al jaren Personal trainer en Crossfit Coach, heeft hij het CIOS afgerond en ervaring in het begeleiden van diverse watersport activiteiten. Zijn kijk op het menselijk lichaam, bewegingsprincipes en zijn analytisch vermogen maakt zijn coach stijl en training effectief. Het gaat niet alleen om de techniek van kiten/surfen/wingen, maar hoe je het lichaam inzet in het water. Door je daar bewust van te worden, heb je een snellere leercurve.

Team Windhoek

Het team van Windhoek heeft ervaring in het lesgeven is verschillende diciplines. Door alle kenis, ervaring en visies te bundelen hebben wij een onwijs sterk team opgebouwd om jou zo effectief mogelijk les te geven.

#TEAMWINDHOEK

Blijf op de hoogte

Windupdates, Downwinders, Clinics, Aanbiedingen en meer...