Windhoek

Ons verhaal

Sander en Jacco, opgegroeid aan het strand, hebben hun passie voor kitesurfen omgezet in Windhoek Kitesurfschool. Gedreven door hun gedeelde liefde voor de zee en de wind, besloten ze hun kennis en ervaring te delen met iedereen die deze fantastische sport wil ontdekken.

De naam ‘Windhoek’ is niet zomaar gekozen; het verwijst naar die perfecte plek waar wind en water samenkomen – essentieel voor kitesurfen. Windhoek is meer dan een naam; het is een ode aan de kracht van de wind, die hen altijd heeft aangetrokken en nu de basis vormt voor hun droom om anderen te leren kitesurfen en plezier op het water te beleven.

Persoonlijke begeleiding

en veiligheid vinden wij belangrijk. Met een persoonlijke benadering versnelt je leerproces en leer je kitesurfen op een veilige manier. Al onze kitesurf-instructeurs bij Windhoek zijn gepassioneerd over de sport en hebben ruime ervaring met lesgeven. Ze zijn IKO-gecertificeerd, zodat je bij ons altijd in goede handen bent tijdens je kitesurfavontuur.

Blijf op de hoogte

Windupdates, Downwinders, Clinics, Aanbiedingen en meer...